Site Network: Home | E4Myanmar | Motor Design | About

Disclaimer

In this blog I am just mirroring the links and info found by googling the WEB.

ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာေလးေတြ ကို ေအာင္႔ထားရတာ အေတာ္ၾကာပါျပီ။ ဒါကလဲ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာက္မွာ ပုဂၢလိက ဆန္တဲ႔ အေၾကာင္းေတြ အတတ္နိုင္ဆံုး မေရးဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ရလို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဘာေၾကာင္႔ ဘေလာက္ေရးလဲ…..ဘေလာက္ဂါေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သူတို႔ ေရးရတဲ႔ အေၾကာင္းေလးေတြကို ပို႔စ္ ေရးၾကပါတယ္။ အဲဒါေလးေတြ ဖတ္မိတိုင္း ကိုယ္႔ကို ကိုယ္ ျပန္ျပီး ေမးခြန္းထုတ္မိပါတယ္။ အရင္ကေတာ႔ အစစအရာရာကို လူအမ်ားနဲ႔ မွ်ေ၀ခံစားတတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ အက်င္႔ေၾကာင္႔ေရးတယ္ဆိုရင္ ရမယ္ထင္ပါတယ္။

အခုေတာ႔ ဒီလို မဟုတ္ေတာ႔ပါဘူး။ အေျခအေနေတြက ေျပာင္းကုန္ပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ေနာက္ထပ္ အခ်ိန္မ်ားမ်ားစားစား မရွိေတာ႔ဘူး။ လြန္ေရာကၽြန္ေရာ ဆယ္လ ေလာက္ပဲက်န္ေတာ႔မယ္။ ဒီဆယ္လမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ သီးစစ္ကို ဖိလုပ္ဖို႔ ဆရာကေျပာတယ္။ ခု ေလာေလာဆယ္ တစ္ခန္းပဲ က်န္ပါေတာ႔တယ္။ ဖိလုပ္မယ္ဆိုရင္ သီးစစ္က ေတာ္ေတာ္ေလး ေကာင္းဖို႔ ရွိပါတယ္။ ဒါက ဆရာ႔ေစတနာပါ။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ေစတနာက တစ္မ်ိဳးေလ..။ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းၾကီး ဖိမလုပ္လဲ ခုအတိုင္းဆိုရင္ ပံုမွန္ျပီးသြားမွာပါပဲ။ ဘာသာရပ္ေတြကို အေတာ္ေလး ပိုင္နိုင္ေနပါျပီ။ ဆက္လုပ္ရင္ေတာ႔ ပို သပ္သပ္ယပ္ယပ္ျဖစ္သြားမယ္ ဒီေလာက္ပဲ။ ဒါေပမယ္႔ အဲဒါက ကၽြန္ေတာ္႔ ဘ၀ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာေတြ ယူလို႔ ကုန္သေလာက္ရွိျပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ေပးခဲ႔ခ်င္တာေလးေတြ ေပးခ်င္ခဲ႔မိတယ္။

ဘေလာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ေရးတာ တကယ္႔အျဖစ္ပဲ ရွိေသးတယ္။ ပို႔စ္ နည္းတာမ်ားတာထက္ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ေပးခ်င္တာ၊ လုပ္ေပးနိုင္တာထက္ လုပ္ေနတာ သိပ္ကို နည္းလြန္းတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အရင္ က စာတမ္းေတြ နဲ႔ ဘယ္လိုမွ မလူးသာ မလြန္႔သာဘူူး။ ျပီးေတာ႔ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ေလ႔လာေနရတာေတြ မ်ားလြန္းလို႔ အခ်ိန္မေပးနိုင္ခဲ႔ဘူး။ ခုေတာ႔ အတတ္နိုင္ဆံုး ေရးသြားမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ျပီ။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ႔ တစ္ခ်က္က ကၽြန္ေတာ္က စာေရးတဲ႔ အလုပ္ကို pro လုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္လို႔ပါပဲ။ ခုေနေျပာရင္ေတာ႔ ရီစရာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္က စာကို ေျဖာင္႔ေအာင္ ေရးနိုင္တဲ႔ သူမွ မဟုတ္ေသးတာ။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္။ နည္းပညာ၊ အင္ဂ်င္နီယာ ပညာ နဲ႔ ပက္သက္တာေတြ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ အမ်ားၾကီး ေရးစရာရွိတယ္။ ခေလး ေတြ ဖတ္ဖို႔လဲ ေရးခ်င္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေလ႔က်င္႔ရမယ္။ အခ်ိန္ေပးရမယ္။ ျမန္မာျပည္ျပန္ေရာက္ရင္ ခုလို အင္တာနက္မရွိေတာ႔ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေရးတဲ႔ စာေတြကို ထုတ္ေ၀ေပးမယ္႔လူ မရွိဘူး။ ျပန္သြားတဲ႔ သူေတြ အြန္လိုင္းမွာ လံုး၀ တက္မလာနိုင္တာေထာက္ရင္ ေနာက္ထပ္ ဘေလာက္ေရးဖို႔ေတာင္ ေဆြးေၾကာပဲ။ ဒီေတာ႔ ရတဲ႔ အခ်ိန္တိုင္းမွာ ဘေလာက္ေရးေတာ႔မယ္။ သာမာန္ေရးတာထက္ ကိုယ္သိထားတာေလးေတြကို စံနစ္တက် က်န္ခဲ႔ေအာင္လုပ္မယ္။ အခုဆို ညီငယ္ ၄၊ ၅ ေယာက္ကို စုစည္းျပီး စလုပ္ေနတာေတြရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သိတာ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ရင္ ဘာရမွာလဲ ဟိုနည္းနည္း ဒီနည္းနည္းေပါ႔။ တကယ္လို႔ စံနစ္တစ္ခုကိုသာ ကၽြန္ေတာ္ မျပန္ခင္ခ်န္ထားခဲ႔ နိုင္ရင္ အဲဒီစံနစ္ကို ေမာင္းနွင္ေနမယ္႔ လူေတြသာရွိရင္ အမ်ားၾကီးျဖစ္လာနိုင္တယ္။ အားလံုးကို ဒီစကားေလး အေလးအနက္ထားျပီး ေျပာခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေရွ႕ က အင္မတန္ေတာ္တဲဲ႔ ျမန္မာပညာရွင္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိခဲ႔ ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အခက္အခဲအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ စိတ္ဓါတ္အမ်ိဳးမ်ိဳး နဲ႔ လက္ေတြ႔ မွာ ျမန္မာပညာရွင္ေတြေရးတဲ႔ က်မ္းၾကီးက်မ္းခိုင္ေတြ အရမ္းရွားပါေသးတယ္။ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းနဲ႔ ပက္သက္တဲ႔ နညး္ပညာေတြဆို ဘယ္နားရွာရမွန္းမသိတာ အရမ္းဆိုးလြန္းတယ္။ လူျပိန္းနားလည္ေအာင္ လုပ္ေပးဖို႔ အမ်ားၾကီးလုိတယ္လို႔ ခံစားေနရတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ က အေျခခံေတြကို ေရးေပးၾကတယ္။ အဲဒါေတြက လဲ အမ်ားၾကီး အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ငယ္ငယ္ကေန ခုထိ အဲလို စာအုပ္မ်ိဳးကို အားကိုးေနရတုန္းပဲ။ ဒါေပမယ္႔ အဲဒီ အဆင္႔ျပီးရင္ လမ္းက ဆံုးသေလာက္ျဖစ္သြားတယ္။ ခုကၽြန္ေတာ္တို႔ နည္းပညာေတြကို နိုင္ငံျခားသြားသင္မွတတ္တာ အေတာ္ဆိုးတယ္။ ဒီနိုင္ငံေတြမွာဆို စာအုပ္ဖတ္ျပီး ေလ႔လာနိုင္ရင္ အကုန္ရွိတယ္။ ကြက္လပ္ေတြ အရမ္းမ်ားျပီး ျဖည္႔မယ္႔သူ နည္းေနေသးတယ္။ ဒီစာကို ဖတ္ေနတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းတို႔ဟာ ပညာတတ္ေတြဆို တာ ၁၀၀% ေသခ်ာပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဒီအခ်က္ေတြကို အေသအခ်ာစဥ္းစားျပီး ကြက္လပ္ေလးေတြထဲ က ကိုယ္တတ္နိုင္တာကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ျဖစ္ေအာင္ ၀ိုင္း၀န္းလုပ္ၾကပါလို႔ တိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လဲ ခုမွ စလံုးေရ စေနတုန္းပါခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္အဓိက ဆိုလိုခ်င္တာက သူငယ္ခ်င္းတို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေခတ္ျပီးသြားလို႔ လူေတြ ေသသြားရင္ေတာင္ လုပ္ခဲ႔ တဲ႔ အလုပ္ေလးေတြ ရွင္သန္ျပီး က်န္ခဲ႔ ေစခ်င္တာပါခင္ဗ်ာ။

ခုတေလာ အြန္လိုင္း ၀င္ရတာ အေတာ္ေလး ၀မ္းသာမိပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ ပညာရွင္ေတြ အဖြဲ႔ အစည္းေတြ၊ တစ္ဦးခ်င္းေတြ လုပ္ေနၾကတာေတြ အေတာ္ေလးေကာင္းျပီး အေတာ္ေလး အားရစရာေကာင္းတာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ သူ႔ တားဂတ္ နဲ႔ သူ လုပ္ေနၾကတာ စည္းစည္းလံုးလံုး တက္ညီလက္ညီနဲ႔ တစ္ခ်ိဳ႕ က ျမန္မာစာေပကို ျမင္႔မားေအာင္ ၾကိဳးစားေနၾကတယ္၊ တစ္ခ်ိဳ႕ က ဘာသာေရး၊ တစ္ခ်ိဳ႕ က အနုပညာ၊ နည္းပညာ၊ သန္ရာသန္ရာေပါ႔။ တစ္ခ်ိဳ႕ ေတြကလဲ အဘိဓါန္ေတြ ျပဳစုေနၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ MPEI မွာ ရသေလာက္လူစုျပီး ရုရွ-ျမန္မာ အဘိဓါန္ေလးကို လင္ဗို၊ ေဘဘီလံု စတဲ႔ ေဆာ႔ဖ္၀ဲေတြနဲ႔ သံုးလို႔ ရေအာင္ တတ္သမွ် ၾကိဳးစားေနပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ လုပ္ေနရတာေတြကို အားကို မရဘူး။ အခ်ိန္ကနည္းျပီး လူငယ္ေတြကို အေျခခံခိုင္သြားဖို႔ အဓိက ဦးစားေပးေနရတယ္။ ေသခ်ာတာက ကၽြန္ေတာ္ဒီမွာရွိေနတုန္း ဒါေတြ မျပီးနိုင္ဘူးဆိုတာပါပဲ။

ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတြ ဒီထက္ပိုက်ယ္ျပန္႔တဲ႔ နားလည္မႈေတြလိုတယ္လို႔ ခံစားမိပါတယ္။ ကိုယ္႔လူမ်ိဳးေတြ ပညာတတ္ဖို႔ လုပ္ေနတာခ်င္းအတူတူ လက္တြဲျပီး လုပ္လို႔ ရသေလာက္ လုပ္ဖို႔လိုပါတယ္။ လူမ်ားရင္ စကားမ်ားတတ္ေပမယ္႔ သီးခံနိုင္ရင္ အျမင္သစ္ေတြ၊ အၾကံဥာဏ္ေကာင္းေတြ အမ်ားၾကီး တိုးလာနိုင္ပါတယ္။ ေလးေလးနက္နက္ ေတာင္းပန္လိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ တစ္ေန႔တစ္ျခား အသက္ေတြ ပိုၾကီးလာျပီး ကိုယ္႔အတၱေတြ ကိုယ္ အစာေကၽြးရင္း အခ်ိန္ေတြကုန္သြားမယ္႔ အစား လက္တြဲျပီး လုပ္ၾကပါစို႔ခင္ဗ်ား။

ဘလူးဖီးနစ္

11-1-2008

0 comments:

Post a Comment